Konuyu Oyla:
  • Derecelendirme: 0/5 - 0 oy
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Demirdöküm Klima
#1
arkadşalar iş yerimde ve evimde demirdöküm klima kullanmaktayım klima almadan önce edirne spam servisini çağırıyorum keşif yapıp onların dedikleri klimayı alıyorum bir sıkıntı da çıkmıyor sorunsuz şekilde kullanıyorum
Ara
Cevapla
Teşekkür tarafından verilen:
#2
(23-08-2017, Saat: 12:45)ozanymk Adlı Kullanıcıdan Alıntı: arkadşalar iş yerimde ve evimde demirdöküm klima kullanmaktayım klima almadan önce edirne spam servisini çağırıyorum keşif yapıp onların dedikleri klimayı alıyorum bir sıkıntı da çıkmıyor sorunsuz şekilde kullanıyorum

ozan kardeş demirdökümler yığıldı heralde satamadın bayi olduğunda gözüküyor ama reklamcıyada benziyorsun

benim diğer foruma üye olmuşsun oradan mail adresin üzerinde araştırınca bilgilerin çıkıyor.

ayrıca Türkye genelinse stopspam listesindesin.

resim

böyle sinsi işlerle uğraşmayın isterseniz çaktırmadan reklam yapana kadar paylaşım yapsan biz senin reklamını yapardık şüphen olmasın ama insaları salak sanıp reklam yapmak ayıp bir şey
        _______________________________

Diğer Foruma Giden Buraya Gelmesin. Tıklayın

Özür dileyerek tavsiye vs konulara devamlı cevap yazamıyorum.
Dikkatimi çeken konuya yazdıysam.
Acilen peşinden 2. soruya cevap yazmaya her zaman sağlığım ve vaktim olmuyor.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/


http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/


                                               Köpekler çekemiyor diye Atları öldürmezler.

                                                                 İt ürür kervan yürür

                                               resim


Ara
Cevapla
Teşekkür tarafından verilen:
#3
Oh reklama bak bide demirdöküm :D
İklimlendirme hakkında bilgi almak isteyen özelden ulaşabilir. Bilgi paylaştıkça güzel. Ok
Ara
Cevapla
Teşekkür tarafından verilen:
#4
Demirdöküm mü   Kop
Cevapla
Teşekkür tarafından verilen:
#5
Reklama gel, hiç anlamadık valla, bu programda reklam yerleştirmesi yapılmıştır, demirdöküm? abi bakırdökümü yok mu bunun bize bakır klima lazımda Ebebe
Ara
Cevapla
Teşekkür tarafından verilen:
#6
hemde edirne klima ayrıcalığıyla. Ok
        _______________________________

Diğer Foruma Giden Buraya Gelmesin. Tıklayın

Özür dileyerek tavsiye vs konulara devamlı cevap yazamıyorum.
Dikkatimi çeken konuya yazdıysam.
Acilen peşinden 2. soruya cevap yazmaya her zaman sağlığım ve vaktim olmuyor.

http://klimatavsiyeforumu.10tl.net/


http://klima-forumu.1111995.n5.nabble.com/


                                               Köpekler çekemiyor diye Atları öldürmezler.

                                                                 İt ürür kervan yürür

                                               resim


Ara
Cevapla
Teşekkür tarafından verilen:
#7
(23-08-2017, Saat: 18:14)t.taha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Reklama gel, hiç anlamadık valla, bu programda reklam yerleştirmesi yapılmıştır, demirdöküm? abi bakırdökümü yok mu bunun bize bakır klima lazımda Ebebe

Kurşundök Kurşun Nazara Göze Iyi Gelir  Seytan
Cevapla
Teşekkür tarafından verilen:
#8
(23-08-2017, Saat: 18:43)Sota Adlı Kullanıcıdan Alıntı:
(23-08-2017, Saat: 18:14)t.taha Adlı Kullanıcıdan Alıntı: Reklama gel, hiç anlamadık valla, bu programda reklam yerleştirmesi yapılmıştır, demirdöküm? abi bakırdökümü yok mu bunun bize bakır klima lazımda Ebebe

Kurşundök Kurşun Nazara Göze Iyi Gelir  Seytan

Klimamı alayım döktüreceğim inş. Bilgisayar
Ara
Cevapla
Teşekkür tarafından verilen:


Konu ile Alakalı Benzer Konular
Konular Yazar Yorumlar Okunma Son Yorum
  Klima Tavsiyesi 2017 Sota 1,824 183,067 4 saat önce
Son Yorum: bozdem
  Klima Elektrik Tüketimi aliveli78 91 17,953 04-09-2017, Saat: 21:38
Son Yorum: ruzgar
  Resimdeki ofisime uygun klima? sevketm 19 491 26-08-2017, Saat: 10:38
Son Yorum: bozdem
  Klima tavsiyesi -YANIYORUK - ADANA- Mazenidd 1 374 26-07-2017, Saat: 06:13
Son Yorum: ghostkiller1
  12 lik sadece soğutma amaçlı klima arıyorum Devran 1 350 21-07-2017, Saat: 00:42
Son Yorum: 9köy

Hızlı Menü:


Konuyu Okuyanlar: 1 Ziyaretçi